Wednesday 26 December 2012

A Short Trip To Gambang WaterPark :) PART 1 .


Assalamualaikum dan selamat sejahtera :)

Senanya aku dah lama nak update pasal trip ge gambang ni .
trip ke ? Satu hari ke pun . Kitorang balik hari je . Tulah
asik lupa je plus tak ingat . Dah lama dah pergi gambang ni .
Dengan baik hatinya aku ajak Ikha Zulkieta
pergi sekali . Akak aku pun on je . alah dia pun faham 
aku takde kawan nak main air nanti, yelah akak aku ngan anak
dia . Mak aku taknak main , yelah mak aku tak sehat sangat .
Mak aku pergi pun sebab aku ngan akak aku pujuk . Mak aku 
ni susah siket nak berjalan . Katanya taknak membazirlah , apalah 
and so on . Tapi kekadang kene jugak bersiar siar kan kan ?

Sesampainya kitorang kat Kuantan tu , dah tersesat dah .
Ahaha , Ikha bagi jalan masuk Universiti mana ntah .
ehehe . Pusing sana , U turn sini . Ada nak sampai ge Terengganu
dah . Pelik pelik je . Last last kitorang stop jap kat 
stesyen minyak , Ikha punye lah laju ge toilet . Toilet pompuan
tak bukak . Dia terjah toilet lelaki , Aku pun ikutla .
haha dahla masa ikha dalam toilet lelaki tu, ada sorang 
abang ni nak ge toilet jugak kot tapi muka die pelik semacam
tengok aku tunggu depan toilet lelaki .
doiii , aku pulak yang kene . ingat aku pengkid ke hape ? kait ehh .

Aku pun senyum senyum basi je kat abang tu . Nasib baik 
dia tak jadik beratur blakang aku . kalau tak . .. malu siot .
Petronas ni pun satu , asal la tak bukak toilet pompuan .!
Eh, Petronas ke . ah sama je . Then, kitorang pi beli
makanan yang patut . Aku tengok ikha ni macam DIET je ,
ahaha . nak jaga badan letuwww . orang femesss lah katakan .
eheheh . IKHA jangan marahhh . :)))


iklan gambar siket . :))))

 me with Mrs.Mohamad :)


  me with my poyoosss PEACE .


  ikha the most cutest . sebab tu femess .
ehehehehehehehe .


  me dalam gelung air tu . Dahla terhantuk kat dinding tu.
 panasss je.


 ikha with her big big big eyes . :D 



 Eh , yang ni aku segan . Ehehe .
 tak taula camne boleh posing begini . Ignore pic ni :) 


 Ikha Zulkieta , Najiha Mohamad , Safwan Haziq boncit
 anak sedare aku tu . 


 Tengokk , ni pic Ikha nak kasi kat Dude , sebab tak dapat ge
 amek gambar kat penguin yang besarr tu .
 betapa comellya ikha . ehehehhe .

Okay okay . Habis Iklan . Sambung cerita lagi siket . :)

------------------------------------------------------------------------

Dah parking kereta tu , kitorang pergilah buy buy ticket .
Alaa ticketnye tak mahal sangat . Dalam 23 lbih macam tulahh .
lepastu salin baju japp . Dah sewa locker , boya .
Dah siap semua tu , kitorang pun pergilah destinasi masing masing .
perghhh wa cakap . terbaikkk . Macam macam kitorang main .
Kitorang memang berpecah la ngan akak dan mak aku . hihi .


To Be Continuee At PART 2 .
*taknak tulis panjang panjang satu entri nanti sian korang*



No comments: