Wednesday 19 December 2012

Alhamdulillah :) PMR is over .

Assalamualaikum readers yang ku sayang sayang .

hai . apa khabar semua ? ohh saya Alhamdulillah dah
nak baik demam . just batuk ngan selsema siket je .
sampaikan zatie pun tegur kenapa suara aku sengau . doii
kantoi sengau siket . haha . selsema , biasalah tu .

hrmm , So tadi 19 December 2012 tanggal keluarnya
result PMR :) memang tak sabar nak tunggu result ni . dalam
mimpi asik nmpak sejarah tak score je . hrm kenyataannye
memang sejarah tak score . B lah . maaf cikgu . saya tak mintak
sejarah saya B . :'( . Arab - C . okaylha lulus . :)
dapat je memang menangis sekejap , sebab tak berjaya
dapat 9A kann . then bile dah okay siket baru tanye
kengkawan . hrm . ramai yang near miss lah . takpe ,
kita boleh :) .

eh , dengan 7A ni aku dah boleh buat family aku tersenyum .
and i'm happy with that . maklumlah aku anak bongsu ,
ayam tambatan la kirenye , to be honest memang sebelum
ni siblings saya takde yg byk A mcm ni . So ,
mereka sangat happy sebab at last ada jugak yg cemerlang PMR .
kalau boleh aku nak 9A , tapi takde rezeki . nakbuat camne kan ?
Terima Kasih Ya Allah :)
after amek result je , my bro and sis ajak ge KFC .
woahh , aku onn je . laparla kan .
sbenarnya tak nak balik awal dulu , sebab tunggu budak ni .
tapi aku kene ekot my sis lah . dia nak keje and nak
cepat . so sorry budak tak dapat jumpa kau .
takpe next year ada . If Allah wills kita jumpa .
haha . lepak lepak ngan siblings best jugak . mcm
lepak ngan kengkawan tapi kekok siket lah nak buat jokes ke
ape ke , sebab aku rase diorang ni dah besar dah matured .
sedangkan aku rase aku tak matured lage . haishh

apapun congrats ye Najiha . you've done your best .
gagal sekali tak bermakna gagal selamanya kan ?
percayalah Allah telah merancang yang terbaik untuk kita .
trust me . pada sahabat yang tak okay resultnya , jangan
hampa ya , kita cube harder and harder next year . :)
aku nak maintainkan math mod aku A . kalau bolehla .
usaha stairs of success :)


These are some pictures :)


my choice . zinger double down with mountain dew :)



my bro naim and sis masiyah :)


mereka belanja saya :)


inila slip result saya . tengoklah . :)


sekian thanks readers :)

No comments: