Saturday 22 December 2012

In Love with Twilight . maybe :)


Assalamualaikum guys .
dah lama kan tak update . bukan malas tapi me penuhkan
dengan tengok cerita je . banyak moviemovie yang abang
aku download kat sini DDMF

adala jugak yang aku dload, tapi tak tau nak combine movie
tu macam mana . So my bro lah King of Dload movies .
dia dah dload aku apa lage , tengokjelah . the most
atractive movie is twilight . woahh caye tak caye ah aku
nak tengok twilight , dulu bukan main malas nak tengok ,
entahla dulu rasa mcm twilight tu biasebiase je tapi
kenapa org obses sangat . taklah obses but kinda like that
lah .So aku tengok twilight yang awal punye dulu (2008)
kalau tetibe tengok yg baru tak tau cerita pulak ,

Tengok tengok punye tengok , wahh sweeeet siudd .
biasela perempuan , tak lepas words sweet ke comel ke hensem
ke . its lumrah . i like bella swan . edward cullen handsome
but in reality me prefer Jasper aka Jackson Rathbone .
He is awesome . maybe . ouh muka Mojo mcm Jasper .
sekali pandang lah . kalau dua kali memey tak ah .
jarang muka orang asia nak seiras 100% ngan omputih .
ahaha . enough with that . ouh actually ada benefit
jugak aku tengok twilight yang bersubtitlekan english ,
yela aku tengok kalau ada word yang tak faham aku ge translate Google
So , smakin lama smakin banyak lah vocab aku . tak ingat
semualah . tapi at least ada jugak effort aku nak tanya encik google .
rupenya banyak lage words yang aku tak tau . hrm .
me need to put more efforts next year . SPM dohh .


Seriously , me addicted citer twilight . sekarang menunggu

Twilight Breaking Dawn PART 2 sahaja . thats Finale
kan ? ouh sadlife . aku mesti merindui Cullens family acting .
hrmm . Forks , Arizona , Esme Island .
ouh talk bout Esme Island , i like that island so much .
ohsem kot island tu . terperuk tapi menenangkan . :)
nanti aku update pasal Island tu .

So, Love with Vampire is possible . ahaha .
Pleasee go find a vampire to have a true love .
banyakla vampire . its just dongeng abadi lah .i'm kidding just now .
me dont like Jacob Black . woahh dengan rambut dia yang mengerbang tu .
bukan apa , just dia tu tough sangat . aku tak suke lah
tengok orang yang taftaf yang tak pakai baju . aku geli .
ahaha . i'm so soorry men~ macam nak masuk pertandingan
bina badan je .haha. sice tengok that story aku banyak
tnya pakcik Google aku pasal tula nilah
tanda2 vampirelah . nama betul actor and the actress
pun aku tanye . haha . now me like Jackson Rathbone . uhuhu
sweeet smile he has . :)
Enough with that . ah aku tengah mencari part 2 the finale
nihhh . hrmm . usaha stairs of kejayaan . nonsense =="

Alright then , aku suggest tengokla even ada scene 18++
kan . biasela tu cite omputeh , tak sah kalau takde. wat donno je
nak tutup mata tutuplah . terlepas cite tak tau . haha

baibai .
_Twilight_ . 

No comments: