Tuesday 11 December 2012

sobbing because of a movie .


Warkah Cinta Mat Rock .


Tengok tajuk , sobbing . Tapi kat sini tetibe Mat Rock pulak
haha . okay , memang aku menitiskan air mata sewaktu 
layan citer tu . series sedih giler ! T.T  lagi best dan sedih
daripada ombak rindu . Kompom . Cerita ni aku tak pasti mana
wujudnya , cerekerama ke filem ke ape ke , tau tau je dah
ada dalam lappy . Sah , Abang aku download letuw .


Die bukak aku tengok jela , At first cerita nya sempoi je,

Mat Rock lah katekan . ouh SHAARNAZ a.k.a Eddie jadi matrock ,
yang jadi awek die , tak kenal lahhh , hrmm 
tengah syok syok tengok , tetibe ada part awek tu 
nampak si eddie ni cam suntik samthing lah , awek tu ingat
Eddie amek dadah . terus awek tu benci Eddie , How sad .


Actually , Eddie ada penyakit diabetes yang kronik

tahap maksimum dah , tu yang die 
kene suntik insulin . Tapi misunderstanding happened there. 
Then , awek tu pun balik kampung , Eddie pulak excident . Koma 
pulakk tu . Eddie sempat bagi surat kat awek ni tau . Eddie
koma seminggu . Mak Eddie dengan SHAM [nabil RL] sedih gile .

ouh, sham tu besttfren eddie . jual burger , lawak . 

Si awek ni , bile dah tau hal sebenar , die pi laa hospital . 
part ni part kedua aku nanges . haha . malu jee ,
awek tu pun bacelah surat depan eddie . Alhamdulillah , Eddie
sedar jugakk . diorang panggel lu gua je . :) 


Just nak expressss my feeling je , entah acane boleh

fefeelingg pulak tengok movie ni . :)  

Endingnya ? takkan la aku nak citer A sampai Z ,
carilah citernye . jamin . best . :)

No comments: