Monday 31 December 2012

Berdekah w/ Mak Abah XD


Assalamualaikum . :)

Hey heyy . Haha , perghh berdekah siaa tengok tv ngan
mak abah aku . Ouh tengok cerita Setia Hujung Nyawa tu yang
kat TV3 . doii , tak boleh blaa . Kisahnya macam ni , kitorang
berdekah masa last last cerita tu lah . Diorang ni kan khawin sebab
mak bapak diorang jodohkan , so macam tak kenal la kan .
sekali masa first night tu , diorang leh bertembung pulak kat bilik ,
ehehe . plus jatuh pulak tu . yelah sebab licin kot ada air . haha
jatuh terpaut pulakk tu , awww 
. okay masa tu dalam hati aku 
"sweet siaa cinta lepas nikah" dah senyum senyum je aku .

Hek eh , lepastu mak aku tetiba cakap ,
Sweeeetnyeee .
pak ahh , tak sangka siot mak aku cakap camtu . berjiwa muda mak
aku ni . aku punyelah cakap dalam hati je , sebab takut kantoi .haha
Lepastu abah dah gelak . apalagi tersembur la kitorang , memang
berdekah . Lepastu abah kata aku nak ke bertembung macam tu
sebab gelak gelak ni ? whuishh mak gelakkan aku siot .
haha segan plus malu aku 
 abah cakap macam tu ,
pastu si Haziq boleh pulak cakap "kenapa? mokcu nak kawen eh?"
abah diaaa . memang mak abah gelakkan aku jelahh . aku gelak
sekali senanyee , tapi malu jugaklah terus aku cabuttt .
nanti mak tambah tambah lagi . malas nak dengar , Dahla nak
jodohkan aku ngan tu ni , haha . ahahak tuihh . Aku muda lagi beb ,
nantilah aku cari sendiri . kalau tak dapat baru mintak tolong mak .
#Eh? gatal ehh . haha saje je . takdelah mak aku tu
suka sangat nyakat aku , katanya nak jodohkan ngan jiran aku .
tinggal pilih je . yelah jiran aku ada 3 org yang sebaya . Sama je
ngan akak aku . suka bebenoo .

Ahaha , memang tak boleh blaaa . mak mak . aku belum
gatal lagi nak kawen . misi aku sekarang nak kerjaaaa !
yeyeyeyeyeaaah . dapat gaji woooo . best siaa ada duit sendiri .
huhu .

No comments: