Tuesday 11 December 2012

Kecewa dengan keropok .


Assalamualaikum . :'(


okay . tak sedih tak nangis tapi . .. .geram je plus plus dengan sakit .mu tau dok nape sakit . ni kes bukan kes sakit hati ke hape ke ,
tangan aku ni ha yang sakit . doii , parah la cenggini , For the
the second time aku kene minyak panas yang meletup
letup macam mercun yang nak sambut new year je .
habis dapur mak penuh dengan percikan minyak tersebutt .


I'm so sorrry mak . alaa , mak tak kesah pun , kott . hehe
yelah , sayang dapur ke anak ? of course anak ! sorry dapur ~
doiii , keropok ikan segera tu yang membuatkan aku sedikit
merana . sikit ke ? sampai ke siku dah ni lecur nye . 


Actually , pagi tadi aku goreng
keropok ikan .keropok tu yang segera punye . Sedapp keropoknye , tapi tetiba harini ku goreng ,
meletup letup pulakk . habis minyak sume percik percik ,
dah macam ayam percik dah . haha . Nak dijadikan
kisah yang menyayat hati , minyak tu kene kat tangann ni haaa ,
waktu tu dah macam berperang siap pegang tutup periuk
lagikk . tapi malang betul nasibb , kene jugak kat tangan .
okay , sangat banyak ye kesan percik ini . melecur .panas adoi ,
lepas kene tu , aku terus pegi fridge amek ais , lumur kat
tangan , fuhhh lega siket . tetiba mak terjah , dia suruhletak kicap . nak buat ape? letak jelaaa , mak kate . orait mak.

okay mak suruh tunggu sampai kering . mak aihhh ,pedihhh siuddd . series pedihh. okay . saya kuat. saya kuat .


minyakk je pun . mungkin ada hikmah di sebalik kejadian
ni . kann? who knows . masa ni , dah kurang siket pedih nye ,
paruutt lecuran tersebut je yang sayang sangat ngan tangan aku .
sori encik future husband . tangan dah ada parut . haha .



okay sudah sudah . entry ni bukan untuk meminta belasss

kasihan anda anda sekalian. tapi nak share share je . :)
So, kepada perempuan .sila hati hati sewaktu di dapur .
pastikan pakai baju yang berlengan panjang , tudung , glove
haha . semua kene complete kalau tak nak kne macam saya!
felt so lucky lah today . erk~

 :)

No comments: