Thursday 13 December 2012

Disahkan Demam T.T

Assalamualaikum readers .
Huwaa , disahkan demam ? Sape
Yang disahkan demam ? Sayalah tu . 
For your information , bukan doktor
mengesahkan aku demam . Tapi ,
Mak ku yang tersayangg . Haha .
Sebenarnya , malam tadi lage dah
demam . Last night tak panas sangat
Tapi tetiba , pagi tadi terbangun
dalam pukul 4 suku gitula . Series ,
Wa sejuk gila . Padahal kipas tak
on pun . So , aku pun bangun sebab
Sangat sangat tak boleh tidur .
Bangun je minum air masak . Woaa
tekak aku perit wooo ! Sah demam .
Then , aku try nak tidur , guling sana
Flipback sini , lompat kijang pun tak
boleh tidur jugak . Last last bukak
lagu . Entah bila tah tertidur .
Lepastu pagi memang sarapan .
Tapi tulah tak habes , tekak perit .
Apa lage aku terus mandi . Okay ,
sangat sejuk . Aku baring dan
berselubung . My sister belikan cool
fever . Macam budak kecik je kan .
Tengah pakai cool fever la ni .
Dahla . Pening kepala aku tengok
tulisan ni .

Tengok ni pic cool fever . Ouh kat tangan tu ada tanda lecur yang kene minyak tu . Tu baru siket , nak tunjuk yang sampai kesiku memang tak ah. Aurat torh . :) ni tanda orang selalu ke dapur kan ? Haha . Mak aku cakaplah .

No comments: